zondag 30 maart 2014

Etos: Hand & Nail Lotion

vandaag iets over de Hand & Nail Lotion van de Etos voor de normale huid. ben je benieuwd kijk snel mee !






deze hand & nail lotion is geschikt voor de normale huid.


- versterkt de nagels
- voor zachte en soepele handen
- voedt & hydrateert

wat Etos zegt over het product:

deze verzorgende lotion voedt je handen intensief. de vocht inbrengende extracten hydrateren de huid van je handen waardoor de natuurlijke vochtbalans hersteld wordt. de lotion bevat nagelversterkende stoffen om breken en scheuren tegen te gaan. Etos Hand & Nail Lotion maakt je handen en nagelriemen soepel en zacht.

gebruik:

Etos Hand & Nail Lotion is geschikt voor dagelijks gebruik.


mijn mening:

de substantie is goed voor een lotion. ik vind hem te vloeibaar en hou daarom meer van crèmes. de geur is heel prettig en erg verfrissend. er zit 75 ml in en dat vind ik ook een goeie hoeveelheid. verder is de verpakking erg simpel en neutraal maar dat vind ik niet erg.











deze lotion trekt lekker snel in en laat zachte handen en nagelriemen achter. ik merk er niet veel van dat mijn nagels worden versterkt. ik heb wel het idee dat mijn handen minder droog zijn. ik gebruik deze hand & nail lotion elke dag. mijn handen zijn minder droog door deze hand lotion en voelen veel zachter aan.

deze lotion is verkrijgbaar bij Etos natuurlijk voor €1,49.

wat is jou favoriete hand crème/lotion?
laat hier beneden een reactie achter!

Liefs, Nienke