vrijdag 28 maart 2014

China Glaze: Re-Fresh Mint

we beginnen de lente weer fris, dat samen met dit mint kleurtje van China Glaze Re-Fresh Mint. mijn favoriet voor in de lente. kijk snel mee ! :)






 
deze lak komt uit de lente collectie van 2013. genaamd de Up & Away collectie. Re-Fresh Mint en Peachy Keen





dit is echt het perfecte mint kleurtje die ook nog is in 1-2 laagjes dekt ! ik had nooit gedacht dat ik zo'n mooi lakje in 2 laagjes zou dekken. hij lijkt witter op de foto's dan dat ie eigenlijk is.

het is een mooi mint kleurtje die het allemaal opfrist. het lakje droogt glanzend op en heeft een crème finish. er zit 14 ml in een potje nagellak van China Glaze. ik vind China Glaze een heel fijn merk de lakjes blijven meestal 4 dagen ongechipt op mijn nagels zitten. ook hebben ze de mooiste kleurtjes en collecties en een erg uitgebreid assortiment.

ik merk dat ik twee nadelen vind van China Glaze. ze hebben een smal kwastje. de meeste nagellak merken hebben een breed kwastje en dat vind ik erg handig. en China Glaze kan je (bijna) nooit in winkels vinden dus zul je het op internet moeten bestellen. 




 













ik heb dit lakje gekocht op www.nailpolishfashion.nl. hier vind je een heeeeeel groot assortiment van China Glaze. ze kostte €5,95 per stuk. 

wat is jou favoriete kleurtje voor in de lente?
Laat hier beneden je reactie achter!

Liefs, Nienke