zaterdag 8 februari 2014

Miss Sporty: 313

deze quick dry nagellak is van Miss Sporty en het is de eerste keer dat ik dit lakje draag. maar het is een prachtige kleur ! kijk snel mee ! :)






Miss Sporty is lekker budget zijn prettige lakjes voor het geld en hebben ook leuke kleuren. wat wil je nog meer zou je zeggen? aangezien dit lakje echt prachtig is heb ik wel het ene en het ander er over te zeggen haha.






dit lakje vind ik echt fantastisch voor in de herfst of in de winter. helemaal sinds dat het nu kouder begint te worden vind ik dit lakje echt goed bij de tijd van het jaar passen. het is een ''vampy'' donkerpaarse kleur. met fijne donker paarse en lichte paarse shimmers er in.

 

 het lakje dekt ook nog eens goed in 2 laagjes. en is makkelijk aan te brengen met het brede kwastje. het lakje droogt glanzend op. de nagellaken van Miss Sporty hebben geen naam maar wel nummers. namen had ik wel leuker gevonden.




 


er zit 7 ml in het flesje. de kwaliteit van Miss Sporty is wel oke aangezien je er maar €1,99 voor betaald per nagellakje. ik vind alleen jammer dat het lakje na 3 dagen begint te chippen maarja je kunt niet alles hebben.

Miss Sporty nagellakken zijn verkrijgbaar voor €1,99 bij Etos.


wat vind jij van deze ''vampy'' kleur?
laat hier benden je reactie achter!

Liefs, Nienke