zondag 2 februari 2014

L'oreal Paris: 805 Mysterious Icon

Ook deze keer weer een lakje van L'oreal Paris. Benieuwd wat ik deze keer vind van de kleur ? Kijk dan snel mee !:)



Deze lak is taupe van kleur met gouden glitters erin verwerkt. Deze lak komt uit de Color Riche collectie en zijn gewoon bij de drogist verkrijgbaar zoals Kruidvat en Etos. 
Ik vind deze lak heel bijzonder en is niet zoals alle andere in de Color Riche collectie, deze springt er zeker wel uit. Ook in deze lak zit 5 ml. 

De lak dekt goed bij 2 lagen, want bij 1 laag is de kleur nog te licht. Ik heb ook deze lak cadeau gekregen zoals de andere lak van L'oreal Paris maar de prijs is €5,99 per stuk. 

Ik vind deze lak wel meer een kleur voor in de winter en lente, omdat het voor in de zomer een te donkere bruine kleur is ookal maken de gouden glitters een hoop goed. 

Ik ben erg te spreken over de L'oreal Paris lakken en ben zeker van plan om er meer te gaan kopen omdat de kwaliteit goed is en goed betaalbaar zijn. 

Heb jij al een lakje van de Color Riche collectie, zo ja wat vind jij hiervan ?
Laat hier beneden je reactie achter. 

Liefs, Gitte