vrijdag 28 februari 2014

Catrice: 13 Shopping Day At Bluemingdales


in de winkel zag ik hem al een tijdje staan en, wat is het een mooie! kijk snel mee :)









de lak is van Catrice (duhh..)en heeft een prachtige blauw, paarse kleur,
ik werd er verliefd op want, zo'n kleur, zo'n kleur staat iedereen goed!en dat niet alleen de kleur is nooit saai of stom. het is een felle kleur en ik vind het leuk om deze in de winter te dragen. deze kleur draag ik vaak als basis van een nail art of ik doe er een glitter top coat over heen.


 
de lak zit in het vaste assortiment en is voor €2,99 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

de lakjes van Catrice drogen snel en blijven 3 dagen ongechipt op mijn nagels zitten. het lakje droogt glanzend op en is prachtig fel blauw.



wat een prachtig lakje, hij dekt in twee mooie lagen en de kleur is tijdloos, heerlijk!!
al met al, het is een mooie kleur!

wat vind jij van deze kleur?
Laat hier beneden een reactie achter!

Liefs, Nienke