woensdag 15 januari 2014

China Glaze: Fang-Tastic

dit lakje is van China Glaze en komt uit de Monster Ball collectie. dat is de Halloween collectie van 2013. ben je benieuwd wat ik van dit lakje vind? kijk dan snel mee! :)

Fang-Tastic is het best om te dragen als een glitter top coat. deze lak dekt namelijk niet. ik vind deze lak heel erg lijken op Be Merry, Be Bright van China Glaze lijken. alleen is Fang-Tastic meer blauw met roze glitters en Be Merry, Be Bright meer roze glitters en blauwe. hier mee bedoel ik dus dat bij Fang-Tastic de blauwe glitters over heersen en bij Be Merry, Be Bright de roze glitters.



ik vind dit lakje ook iets weg hebben van OPI Polka.Com alleen heeft die van OPI vele grotere glitters maar wel in dezelfde kleur. ik vind dit lakje wel feestelijk, je kunt zo aan een crème lak een feestelijke glitter toevoegen. maar het is niet echt iets speciaals of iets nieuws waar ik helemaal enthousiast over ben. deze nagellak heeft kleine ronde glittertjes en dus in het blauw en roze. de top coat is verder gewoon glanzend.

de kwaliteit van de China Glaze vind ik prima. ze zitten lang voor de prijs die je er voor betaald. meestal zit het lakje 4 dagen ongechipt op mijn nagels. er zit 14 ml in een flesje nagellak van China Glaze wat lekker veel is.

ik heb dit lakje gekocht op www.boozyshop.nl voor €4,17 normaal was dit lakje €5,95 maar er was een actie van 30% korting op alle China Glaze nagellaken en vorige week was deze actie nog steeds op boozyshop. in mijn unboxing  kon je dit lakje ook voor bij zien komen en nog veel meer China Glaze nagellakjes.

wat vind jij van deze glitter lak?
laat hier benden een reactie achter!

Liefs, Nienke