maandag 16 december 2013

Essence: 01 Steel-ing The Scene

deze gold topper komt uit de Metal Glam collectie. ben je benieuwd? kijk snel mee ! :)



deze gouden topper van Essence komt uit de nieuwe limited edition namelijk de Metal Glam collectie.  

deze gold topper sprak me heel erg aan. en hij doet me denken aan OPI The Man With The Golden Gun. de topper van Essence zit in een gouden verpakking dus je kunt niet zien hoe de nagellak er uit ziet. 
 
 
 




deze top coat bestaat uit gouden deeltjes en het zijn grove stukken glitter/flakies. ik heb deze topper onder een zwarte basis gedragen, namelijk een zwarte kleur van Catrice 39 Black To The Routes. dit is gewoon een zwarte glanzende lak en ik heb hier over 1 laagje aangebracht van de gold topper van Catrice.

mij leek deze topper wel leuk voor kerst of de andere feestdagen. het is toch leuk en feestelijk.



deze collectie is t/m half december 2013 verkrijgbaar. maar bij de Kruidvat bij mij in de buurt ligt de collectie nog maar 1 week in het schap dus het verschilt ook per Kruidvat. deze gouden topper kost €1,99.


wat vind jij van deze Gold Topper?
laat hier beneden je reactie achter!

Liefs, Nienke