vrijdag 8 november 2013

Essie: 272 For The Twill Of It

Essie heeft ook dit jaar een herfst collectie uitgebracht, en ik laat jullie vandaag mijn aanwinst zien, kijk snel mee ! :)




 
 
 
Dit is For The Twill Of It van Essie uit de herfst collectie For The Twill Of It van 2013. deze kleur is een basis van olijfgroen met een grijze ondertoon. ook heeft deze nagellak kleur blauwe en roze shimmers er in zitten. het lakje is ook duo chrome dat betekent dat er meer als een kleuren te zien zijn in de nagellak. bij deze kleur is dat groen, grijs, en beetje roze/paars. bij iedere lichtinval zijn is de nagellak weer anders.
 
de lak is in een laag dekkend maar voor het beste resultaat heb ik twee laagjes aangebracht, de lak kan wat streperig aan brengen maar dat valt best mee.

 
de inhoud van de flesjes van Essie is 13,5 ml en dat is lekker veel maar daar heb ik helemaal geen probleem mee haha. ik vind dat Essie echt het beste kwastje heeft van alle nagellak merken die ik heb. het kwastje is echt perfect om nagellak mee aan te brengen hij is namelijk lekker breed, en hij is rond afgesneden. je kan er al je nagels gemakkelijk mee lakken ook je pink ook al is die smal. verder is de kwaliteit van de Essie nagellakken ook super, ze drogen redelijk snel, blijven goed zitten, brengen fijn aan.
Essie is te koop bij o.a. DA & Etos en kostte per stuk €9,99. de foto's zijn niet van allerbeste kwaliteit maar dat komt ook omdat het steeds vroeger donker wordt en dan wordt het foto's maken wat lastiger maar op de aller eerste foto van alleen het flesje nagellak is de kleur goed te zien. ik hoop dat je t niet erg vind van de foto's !
 
 
 
wat vind jij van deze kleur?
laat hier beneden je reactie achter!
 
liefs, Nienke