woensdag 9 oktober 2013

Rimmel Lonon: 140 Hawaiian Punch


dit zomerse kleurtje is super vrolijk en zit bom vol met shimmers. dit lakje heb ik gedragen net voor dat we de herfsttijd in gaan. dit lakje is echt perfect om de zomer knallend af te sluiten. kijk maar mee ! :)



je ziet het al dit is een Cocktial Colour in a flash lakje en komt uit een limeted edition. ik vind dit lakje super leuk en is lekker vrolijk. het is een aparte kleur om te omschrijven een beetje tussen het rood en het roze in maar het neigt wel meer naar het roze toe. en het heeft ook prachtige zilveren shimmers in zich.

dit lakje dekte niet helemaal zoals ik wilde ik had er namelijk twee lagen van opgedaan en nog kun je op sommige plekken mijn nagel er door heen zien, sorry hiervoor !









dit lakje heeft ook 4 dagen op mijn nagels gezeten. die vierde dag begon de lak te chippen. de kwastjes van Rimmel London vind ik echt super fijn en zijn lekker breed om je nagel in een streek mee te lakken.

Rimmel London is verkrijgbaar bij drogisterijen o.a. Etos & Kruidvat. en kost €6,99 per stuk.




heb jij een nagellakje uit de Cocktail Colour lijn?
laat je antwoord hier benden achter !

liefs, Nienke